Curso de Recepcionista de Hotel

Precio original: 832,00 €
Beca: 312,00 €
Precio final: 520,00 €
Fináncialo sin interes
Plazos
520.00 €
He leido y acepto la política de privacidad.

250 horas de formación
Modalidad Distancia y/u Online
TUTORIZACIÓN PERSONALIZADA
GESTIÓN DE PRÁCTICAS EN EMPRESAS
FINANCIACIÓN SIN INTERESES
AGENCIA DE COLOCACIÓN
Certificado Aenor

Los hoteles cada vez demandan más personal cualificado para prestar sus servicios, que posean buenas capacidades, habilidades y aptitudes para las funciones que tienen que desempeñar.

De entre ellos, el recepcionista de hotel es el encargado de atender al cliente en su llegada al hotel y durante toda su estancia hasta el momento de salida. En ese periodo de tiempo, sus funciones incluyen el registro de las entradas y salidas de los clientes, la entrega de llaves, la realización de reservas por teléfono o por correo electrónico, la preparación de recibos y el cobro de las facturas, entre otras, además de responder las demandas y preguntas de los huéspedes e intentar solucionar sus quejas.

Este curso de recepcionista de hotel está ideado para personas dinámicas, activas, con habilidades sociales y ganas de conocer gente de distintas nacionalidades.

Garantiza una formación adecuada para poder trabajar en hoteles, hostales, casas rurales y paradores. Además, incluye un curso de inglés gratuito, imprescindible para trabajar en hostelería y turismo.  Así, el alumno adquirirá la capacidad para poder desarrollar las funciones que se realizan en el departamento de recepción de un hotel con los huéspedes, sus equipajes y los servicios que requiere la estadía en un hotel.

El curso a distancia de Recepcionista de Hotel tiene una duración de 250 horas donde el alumno estudiará los siguientes puntos:

  • El turismo: conceptualización y evolución histórica del turismo en España, los tipos de turismo y el efecto de éste en la economía del país.
  • La industria hotelera: características de la industria hotelera, tipos de hoteles y alojamientos, así como la organización hotelera. Además en este apartado se haráin repaso del vocabulario turístico hotelero.
  • Los departamentos del hotel: en este apartado se estudiarán los distintos departamentos que forman parte de un hotel (departamento de pisos, lavandería, cocina, animación turística, recursos humanos, administración, etc.)
  • Aspectos básicos de recepción: el departamento de recepción, personal y funciones dentro de este, así como también se estudiarán las relaciones entre los diferentes departamentos.
  • Subdepartamentos: se estudiará la organización y funciones principales en los subdepartamentos de mostrador, reservas, teléfonos , conserjería, mano corriente y caja.

Este curso de recepcionista de hotel incluye además un bloque de inglés, ya que actualmente es indispensable dominar este idioma para trabajar en la mayoría de hoteles. Para facilitar el aprendizaje, se ofertan 4 niveles de inglés, de los que el estudiante podrá elegir 1, el que mejor se adapte a sus necesidades.

Este curso de recepcionista de hotel garantiza una formación excepcional de calidad para garantizar que el futuro recepcionista dispone de un título que lo capacite para trabajar en un hotel, dentro de un sector dónde actualmente existe poca cualificación. Mediante la realización de este curso online el alumno estará cualificado para desempeñar estas funciones de una manera profesional.

Objetivos del Curso de Recepcionista de Hotel

  • Aprender el proceso de gestión de una reserva, tipos de turismo que podemos encontrar y formas de comunicarse con el cliente.
  • Entender el departamento de recepción como responsable de causar una buena impresión al cliente y obtener a cambio su fidelización.
  • Conocer la planificación empresarial se inicia en la descripción de los objetivos empresariales, los cuales son elegidos en función de estrategias y políticas, plasmadas en planes y procedimientos.

Contenido del pack formativo

  • Carta de presentación
  • Guía del alumno
  • 2 manuales teóricos
  • Maletín porta documentos
  • Bolígrafo
  • Acceso a Plataforma Virtual

Metodología

La metodología de aprendizaje para el Curso de Recepcionista de Hotel consiste en el estudio de los distintos temas en los que se estructura, así como en la realización de los supuestos prácticos en su caso.

Los contenidos están diseñados para garantizar un aprendizaje eficaz y ameno.

Además, tendrá un seguimiento y una tutorización personalizada, para que pueda consultar todas sus dudas sobre el Curso de Recepcionista de Hotel.

Evaluación

Para proceder a la evaluación del Curso de Recepcionista de Hotel, se deberán realizar todas las actividades y ejercicios propuestos.

Una vez se compruebe que se han superado al menos el 60% de los diferentes apartados evaluables del Curso de Recepcionista de Hotel, le será entregada su titulación.

Además, en caso de que hubiese realizado prácticas relacionadas, podrá solicitar a la empresa un certificado de prácticas en el que conste el nivel de satisfacción de la empresa con las funciones y tareas desempeñadas.

Matrícula

Esta acción formativa tiene abierto su periodo de matrícula. La dirección del centro podrá cerrar dicho periodo en cualquier momento.

La vigencia de las condiciones ofertadas se mantendrá durante un periodo de 7 días naturales desde que se haya proporcionado la información a la persona interesada.

Duración

Esta acción formativa tiene un total de 250 horas lectivas.

Al tratarse de una formación individual, la fecha de inicio será el momento en el que un alumno/a se matricule, y la fecha de finalización será 11 meses después.

Destinatarios y requisitos

Esta formación está destinada a cualquier persona que desee ampliar sus conocimientos en este ámbito.

Para la matriculación en esta acción formativa no es necesario cumplir ningún requisito.

Profesorado

El profesorado que imparte y/o tutoriza esta acción formativa cuenta con la capacitación pedagógica y/o experiencia laboral suficiente.

Se podrá contactar con el profesorado y/o tutores mediante correo electrónico, con un plazo máximo de respuesta de 48 horas (días laborables).

  • BLOQUE I

    1. INTRODUCCIÓN AL TURISMO
      1. Introducción
      2. Conceptualización del turismo
      3. Origen y evolución histórica del turismo
      4. La evolución del turismo en España
      5. Tipos de turismo
      6. Efectos del turismo
      7. El producto turístico
      8. Análisis del mercado
      9. El plan de marketing
    2. LA INDUSTRIA HOTELERA
      1. Introducción
      2. Características de la industria hotelera
      3. Modalidades hoteleras
        1. Tipología de hoteles
        2. Normas comunes para todo tipo de hotel
      4. La organización hotelera
      5. El organigrama hotelero
      6. Tipos de alojamiento y estancias
        1. Gestión y control presupuestario en las áreas de alojamiento
        2. Estructura financiera de las empresas y áreas de alojamiento
        3. Evaluación de costes, productividad y análisis económico para áreas de alojamiento
        4. La organización en los establecimientos de alojamiento
        5. La dirección de personal en el área de alojamiento
        6. Aplicaciones informáticas específicas para la administración de áreas de alojamiento
      7. Vocabulario turístico-hotelero
      8. Comunicación hostelera y turística
    3. LA COMUNICACIÓN Y LA ATENCIÓN AL CLIENTE EN HOSTELERÍA Y TURÍSMO
      1. Introducción
      2. La comunicación en el mundo de la hostelería
      3. Comunicación no verbal
        1. Normas generales para establecer una conversación adecuada
      4. La comunicación al cliente
      5. Tipos de clientes
      6. Métodos para evaluar la atención al cliente
    4. LOS DEPARTAMENTOS DEL HOTEL
      1. Introducción
      2. Departamento de recepción y reservas
      3. Departamento comercial
      4. Departamento de recursos humanos
      5. Departamento de animación turística
      6. Departamento de pisos
      7. Departamento de seguridad
      8. Departamento de cocina
      9. Departamento de lavandería
      10. Departamento de mantenimiento
      11. Departamento de administración y contabilidad
    5. ASPECTOS BÁSICOS DE RECEPCIÓN
      1. Introducción
      2. El departamento de recepción
      3. Elementos del departamento de recepción
      4. Funciones generales del departamento de recepción
      5. El personal de recepción
      6. Perfil profesional del recepcionista
      7. Relaciones interdepartamentales
      8. Plantilla del departamento de recepción
    6. SUBDEPARTAMENTO DE MOSTRADOR
      1. Introducción
      2. Proceso de llegada del cliente
      3. El rack de recepción y el slip
      4. La tarjeta de registro
      5. El parte de entrada
      6. El libro de recepción
      7. Cuaderno de novedades y parte de averías
      8. El ticket de equipaje
      9. Cambios de habitación y camas supletorias
      10. Hoja de reclamaciones e incremento de la estancia
      11. Concepto de check in y check out
    7. SUBDEPARTAMENTO DE RESERVAS
      1. Introducción
      2. La reserva hotelera
      3. Gestión de una reserva
      4. Organización del personal de reservas
      5. Objetivos y funciones generales
      6. Factores para la realización de una reserva
      7. Diagrama de una reserva
      8. Tipos de reservas y su recepción
      9. Precios, porcentajes y tarifas
      10. Recepción y registro de cancelaciones de reservas
      11. Listado de llegadas previstas
      12. La hoja de resrvas y el cárdex
      13. Las previsiones
    8. SUBDEPARTAMENTO DE MANO CORRIENTE Y CAJA
      1. Introducción
      2. La mano corriente del hotel
      3. Distribución del trabajo de mano corriente
      4. La organización de mano corriente
        1. Mano corriente manual
        2. Mano corriente mecanizada
      5. Concepto de facturación y factura
      6. Facturación: contado y crédito
      7. Apertura y cierre de facturas
      8. Subdepartamento de caja
      9. Horarios del departamento de caja
      10. Cobro de facturas en caja
      11. Documentos del departamento de caja
    9. SUBDEPARTAMENTOS DE TELÉFONOS Y CONSERJERÍA
      1. Introducción
      2. Subdepartamento de teléfonos
      3. Procedimientos de la atención telefónica
      4. Sistema de control y facturación de las llamadas telefónicas
      5. Fundamentos para la atención telefónica excelente
      6. Subdepartamento de conserjería
      7. Funciones de conserjería
      8. Equipajes, control de llaves y tarjetas
      9. Correspondencia, avisos y encargos de clientes
    10. PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES Y SEGURIDAD
      1. Introducción
      2. Identificación y descripción de los procedimientos e instrumentos para la prevención de riesgos
      3. Los agentes de la prevención en la empresa
      4. El empresario
      5. Derechos de los trabajadores
      6. El delegado de prevención
      7. Los trabajadores designados
      8. El perfil del técnico de prevención
      9. Para qué sirve un servicio de prevención
      10. Conceptos básicos de prevención
      11. Tipos de servicios de prevención
      12. Riesgos en la profesión de recepcionista
      13. Caídas al mismo nivel
      14. Riesgos por el uso de pantallas de visualización (PVD)
      15. La carga postural
      16. Riesgos relacionados con las condiciones ambientales
      17. Seguridad contra incendios
      18. Estrés laboral
      19. Acoso laboral
      20. Violencia en el trabajo
      21. Primeros auxilios para hoteles
    11. PROCESO DE GESTIÓN DE CALIDAD EN HOSTELERÍA Y TURISMO
      1. Introducción
      2. La cultura de la calidad en las empresas y entidades de hostelería y turismo
      3. Aspectos importantes de la calidad
      4. La medición de la calidad de servicio en las empresas de hostelería y turismo
      5. Sistemas de calidad y control de la calidad
      6. Calidad y formación

     

    SUPUESTOS

    GLOSARIO

    ANEXOS

  • BLOQUE II: INGLÉS (1 nivel a elegir)

    • Inglés básico

      1. Verbo to be, verbo ther is and there are, adjetivos posesivos y pronombres interrogativos
        1. Listado de fórmulas de saludo y de presentación
        2. Formar sustantivos para hablar de profesiones
        3. Hablar de profesiones
        4. Formar adjetivos de nacionalidad
        5. Adjetivos de nacionalidad
        6. Verbo - to be - (ser - estar)
        7. Make true sentences
        8. Tick the correct sentences
        9. El artículo indeterminado (a - an)
        10. Put - a or an
        11. Watch the video and read the script
        12. Grammar Help Box
        13. Listening - John is at the airport
        14. Los adjetivos posesivos
        15. There is - There are
        16. Watch Script Clip 1 and write about Lidia and John
        17. Numbers
        18. Write the following numbers
        19. Choose the rigth option
        20. Verb - to be - Complete the conversation
        21. Write sentences using the following words
        22. Write about the people
        23. Questions with questions words
        24. The following sentences are wrong
        25. Write the long forms
        26. Put - my and your - into the gaps
        27. Put - his or her - into the gaps
        28. Countries and nationalities
        29. Write - A or An - and the noun
        30. Complete the sentences
        31. Questions about yourself
        32. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 1
      2. Interrogación y negación verbo to be, verbo to have got, genitivo sajón, formas interrogativas y plural de los sustantivos
        1. Abreviaturas relacionadas con direcciones
        2. Abreviaturas relacionadas con direcciones
        3. El plural de los sustantivos
        4. Ejercicio - El plural de los sustantivos
        5. Listening - Plural nouns
        6. Verbo - have got - tener
        7. Grammar practice - Verb - to have got
        8. Los adjetivos calificativos
        9. Ejercicio - Los adjetivos calificativos
        10. El genitivo sajón
        11. Ejercicio. El genitivo sajón
        12. Listening
        13. Grammar practice. Write sentences
        14. Vocabulario
        15. Asking for Personal Information
        16. Reading practice
        17. Writing practice
        18. Listening and speaking
        19. Listening - Phone numbers
        20. Match the words and numbers
        21. Grammar practice. Correct sentences
        22. Answer the questions
        23. Self Evaluation Exercises. Language in use
        24. Grammar practice. Complete the sentences
        25. Making questions. Listening
        26. Grammar practice. Write suitable questions
        27. Short answers
        28. Short forms
        29. Long forms
        30. Possessive. A family tree
        31. Possessive - s or is
        32. Writing. At the coffee shop
        33. Write a short composition about your family
        34. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 2
      3. Present simple, pronombres personales y adjetivos posesivos
        1. Maneras de pedir la hora
        2. Maneras de dar la hora
        3. Otras expresiones relacionadas con la hora
        4. What time is it. Look the examples
        5. El Present Simple
        6. Normas de ortografía
        7. Choose the right option
        8. Grammar revision. Some sentences are wrong
        9. Vocabulario
        10. Jobs
        11. Vocabulary practice. Finish the definitions of jobs with the appropriate word
        12. Different things for different people
        13. Reading and listening
        14. Grammar Questions
        15. Grammar practice. Complete the sentences
        16. Grammar practice. Write sentences
        17. Writing practice
        18. Questions and Negatives
        19. Read, listen and complete the questions and answers
        20. Grammar practice. Write questions
        21. Los pronombres personales
        22. Grammar Help Box. Pronouns
        23. Complete the sentences with a pronoun or possessive adjective
        24. Self Evaluation Exercises. Present simple
        25. Complete the sentences with a verb
        26. Question words. Write the questions for the answers
        27. Does or is. Complete the dialogues
        28. Write short answers
        29. Present Simple Negatives
        30. Correct the sentences
        31. Daily Routines
        32. Read the text and substitute
        33. Write a short composition
        34. Read and complete the sentences
        35. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 3
      4. Conjugación Present simple, verbos love, like, hate y artículos indefinidos y definidos y su omisión
        1. Pardon, Sorry and Excuse me
        2. Uso del Present Simple
        3. Verbos like - love - hate
        4. Las expresiones de tiempo
        5. Verbos y expresiones para hablar de lo que le gusta
        6. Watch the video and read the script
        7. True or False
        8. Correct the previous false sentences
        9. Listening. Complete the following conversations
        10. Day life. Reading and listening
        11. Fill in the gaps with the correct form of the appropriate verb
        12. Listening. Listen and practice
        13. Writing. Now you ask Charles some questions
        14. Gammar Help Box. Present Simple summary
        15. Language in use. Sports and leisure activities
        16. Uso del verbo - play - para hablar de deportes
        17. Correct these sentences by making them negative or affirmative
        18. Vocabulary practice. Leisure Activities and Sports
        19. Write (Play or Go) before the following sports or activities
        20. El artículo indefinido (a - an)
        21. El artículo definido the
        22. Listening. Yanópoulous family
        23. Listening and speaking practice
        24. Complete the sentences
        25. Write a question for each of the following answers
        26. Write questions and answers
        27. Write sentences about what they like
        28. Write sentences
        29. Complete this conversation and then listen and check
        30. Listening. Answer the questions below in the short form
        31. Complete with a suitable form of the verb (be or do)
        32. Rewrite sentences using the correct article
        33. Vocabulary. Find the words that match the definitions below
        34. Find a suitable verb for each of the definitions
        35. There is one mistake in each sentence
        36. Answer these questions about yourself
        37. Make sentences as in the example
        38. Write a few more similar sentences about yourself
        39. Study Box. Adverbs of Frequency
        40. Study the above and answer these questions about yourself
        41. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 4
      5. Afirmación, negación e interrogación there is y there are, some, any, preposiciones de lugar y adjetivos demostrativos
        1. Palabras homófonas
        2. Establecimientos públicos y las tiendas
        3. Grammar Help Box
        4. Some - Any
        5. Traducir frases Some - Any
        6. Grammar practice
        7. Preposiciones de lugar
        8. Look up these words in a dictionary
        9. Complete the description of the room
        10. Los adjetivos demostrativos
        11. Traducir frases. Los adjetivos demostrativos
        12. Read
        13. Reading comprehension check
        14. Listening. Complete the conversation
        15. Draw a map of the area where you live and then describe it
        16. Watch the video then read the dialogue
        17. Answer the questions
        18. Write what you usually have for breakfast
        19. Vocabulary practice
        20. Fill in the blanks with there is - there are
        21. Put a, some or any into the gaps
        22. Give the names of the buildings
        23. Write a description for the following buildings
        24. Write the questions for the answers below
        25. Say which are right and which are wrong
        26. Look at the picture and write sentences
        27. Read the following paragraph and answer the questions below
        28. Answer the following questions using full sentences
        29. Describe one of the following
        30. Fill in the blanks
        31. Put the sentences below in the right order
        32. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 5
      6. Presente y pasado del verbo can y pasado del verbo to be
        1. Vocabulario imprescindible en un aeropuerto internacional
        2. Traducir el vocabulario más usual del aeropuerto
        3. El verbo Can
        4. Traducir las siguientes frases
        5. Could
        6. Traducir las siguientes frases
        7. El pasado del verbo (to be)
        8. Watch the video then read the script
        9. Write about classmates
        10. Reading and writing. Advertisements published
        11. Reading
        12. Reading comprehension. Write full sentences
        13. Fill in the blanks
        14. Reading. Lidia is at the airport
        15. True or false sentences
        16. Grammar Help Box. Preposition of time
        17. Match the phrases in column A with the column B
        18. Complete the sentences with the correct preposition of time
        19. Listening. Put the words in the dialogue in the right order
        20. Look at the plan of the airport terminal and write answers to the following questions
        21. Vocabulary practice. Which sport is it
        22. Complete the paragraph below with a suitable word in its correct form
        23. Write out the questions for the following answers
        24. What can or can’t the following animals do
        25. There is a mistake in the sentences. Correct them
        26. Complete the sentences with the present or past tense of the verb can or be
        27. Write the right preposition with the following expressions of time
        28. Complete the statements
        29. Write down the pairs of words that match from the list
        30. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 6
      7. Past simple, verbos regulares y los irregulares, preposiciones y expresiones de tiempo
        1. Celebraciones
        2. Celebraciones populares
        3. Celebraciones y fechas
        4. Tipos de habitación en un hotel
        5. The Past Simple Tense. Regular and Irregular Verbs
        6. A Business Trip
        7. Say whether the following statements are True or False
        8. Answer the questions
        9. Find words in the script which mean the following
        10. Use the Past Simple form of the verbs in the box
        11. Write the questions to the following answers
        12. Substitute the underlined verbs
        13. List of irregular verbs
        14. Grammar Help Box. Irregular verbs
        15. Change the sentences into the past simple negative form
        16. Put a tick against the right sentences and correct the wrong ones
        17. Reading. Insert the necessary words to complete the text
        18. Match the column A with the column B
        19. Finish the sentences with a suitable time expression
        20. Holiday Vocabulary
        21. Read the text below and fill
        22. Make a list of verbs in the past tense and give their infinitive form
        23. Give the opposites of the following words
        24. Give the past simple form of the following verbs
        25. Write five sentences in the past simple about yourself
        26. Answer the following questions about yourself
        27. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 7
      8. Extensión past simple, preposiciones y expresiones de tiempo y respuestas cortas afirmativas
        1. Celebraciones y ceremonias personales
        2. Fórmulas de cortesía usadas en situaciones determinadas
        3. Los números ordinales
        4. Vocabulary Help Box. Ordinal numbers
        5. Write the dates in two different ways
        6. Time expressions - in, on, at
        7. Make questions using the words given and write the answers
        8. Ago
        9. Rewrite the following sentences with Ago
        10. Fill in the blanks with the correct preposition or expression of time
        11. The Telephone Conversation
        12. Find expressions in the dialogue with the following meanings
        13. The following sentences are false. Correct them
        14. Make a list of ten irregular verbs
        15. Complete the text with the past simple of the verbs given below
        16. Love at First Sight. What is the Past Simple of these verbs
        17. Listening
        18. Complete the sentences
        19. Write questions and answers about the story
        20. Grammar Help Box. Make vs. Do
        21. Match phrases
        22. Read the text and choose the correct option
        23. Look at the pictures and write a paragraph explaining what happened
        24. Answer the questions
        25. The Interview
        26. Write the correct word next to these ordinals
        27. Write the opposite of these words
        28. Fill in the blanks with a correct preposition
        29. Answer the questions about yourself
        30. Answer these questions
        31. Write about one of your friends
        32. Number these time expressions in chronological order
        33. Write some sentences about yourself
        34. Translate the following sentences
        35. Look at the pictures and write a paragraph explaining what happened
        36. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 8
      9. Verbo like, la forma would like, conceptos contable e incontable, usos de could y would, some y any
        1. Tiendas típicas en Gran Bretaña
        2. Las fórmulas de cortesía
        3. El verbo like y la forma would like
        4. Grammar Help Box. Would like
        5. Some y Any
        6. Grammar Help Box. Countable and uncountable nouns
        7. Grammar Help Box. How many - How much
        8. Grammar Help Box. Some - Any
        9. Language in use
        10. Countable or uncountable nouns
        11. Exercise. Fill in the blanks
        12. Dictionary. Note pad
        13. Write sentences as in the example
        14. Section A. The Party
        15. Martin goes to the greengrocer
        16. Section B. Ordering a meal
        17. Change (not any to no, or no to not any)
        18. Look at the conversations and try to fill in the gaps
        19. Complete and study the following expressions
        20. Watch the video and complete the dialogue
        21. Dictionary. Find out the names of the things on the table
        22. Choose the correct sentence
        23. Writing and listening. Write questions for the following answers
        24. Correct the following sentences
        25. Translate the sentences into your own language
        26. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 9
        27. Cuestionario: Cuestionario final
    • Inglés pre-intermedio

      1. Formas comparativas y superlativas de superioridad de los adjetivos y preposiciones de movimiento o dirección
        1. Time, tense y weather
        2. El adjetivo_ forma comparativa
        3. El adjetivo_ forma superlativa
        4. Watch de video and then read the script
        5. Grammar
        6. Write the comparative form of these adjectives
        7. Write the opposites of the adjectives
        8. Complete the sentences
        9. Grammar practice
        10. Write the superlative forms of these adjectives
        11. Use a superlative
        12. Watch the video and then read the script
        13. Watch the video and do the exercise
        14. Match the words with their definition
        15. Watch the video and then read the script
        16. Vocabulary practice
        17. Preposiciones de dirección o movimiento
        18. Now look at the map
        19. Give the comparative form of the following adjectives
        20. Complete the sentences using a comparative
        21. Write a comparative sentence
        22. Language in use
        23. The comparative and superlative forms
        24. Test your knowledge
        25. Vocabulary practice
        26. Put the words in the correct order
        27. Complete the sentences with the prepositions
        28. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 1
      2. Present continuous, pronombres posesivos y revisión de adjetivos posesivos
        1. Los verbos asociados con el tema de la vestimenta
        2. Write the opposites of these adjectives
        3. Los pronombres posesivos
        4. Possessive pronouns
        5. The Present Continuous Tense
        6. Study the Grammar Box
        7. Listening T30
        8. Listen_Comprehension check
        9. Now complete the following dialogue
        10. Read the following sentences
        11. Read the following article
        12. Find four words for each list
        13. Label the different parts of the body
        14. Describe the people in the pictures
        15. Louise lost her luggage at the airport
        16. Clothes and accesories
        17. Present Simple or Present Continuous
        18. Each sentence has a mistake
        19. Going shopping
        20. Differences between pictures A and B
        21. Grammar practice
        22. Put the words in the right order
        23. Possessive adjective or pronoun
        24. Finish the sentences with the Present
        25. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 2
      3. Going to e infinitivo to para expresar intención
        1. Los distintos medios de comunicación
        2. Distintas fórmulas para hacer sugerencias
        3. Make suggestions for the situations below
        4. Going to
        5. El infinitivo de intencionalidad
        6. Complete the following sentences
        7. Read the text then answer the questions
        8. Find the words that match the following definitions
        9. Choose the correct verb
        10. Making arrangements
        11. Grammar
        12. Rewrite the sentences
        13. John is at home just after work
        14. Comprehension check
        15. Language in use
        16. Make questions for the following statements
        17. Put a preposition into each gap
        18. Decide whether the sentences are right or wrong
        19. Match these programmes with the correct definitions
        20. Put the sentences in the right order
        21. Complete the following sentences
        22. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 3
      4. Formas interrogativas y have to
        1. Vocabulario más utilizado en las estaciones de ferrocarril
        2. Las formas interrogativas
        3. Grammar Box_ Question forms
        4. Estructuras_Have to
        5. An Unlikely Accident
        6. Watch the video and answer the questions
        7. Match each word with its synonym
        8. Grammar Box_Have to
        9. Have to_affirmative, negative or interrogative
        10. Los adverbios de modo
        11. Read the following newspaper article
        12. Find all the adverbs in the newspaper article
        13. Grammar practice_Choose the correct word
        14. Say y tell
        15. Fill in the gaps
        16. Write sentences using have to or can
        17. Read the text below and answer the questions
        18. Try to complete the dialogue
        19. Vocabulary_Transport
        20. Put the words in the following questions in the right order
        21. A verb and an adverb
        22. Put the sentences in the right order
        23. Include an adverb of manner in your answers
        24. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 4
      5. Present perfect, revisión past simple y comparativa entre ambos
        1. Conversaciones telefónicas
        2. Vocabulario relacionado con la gastronomía
        3. The present perfect tense
        4. Complete the following table
        5. Complete the following sentences
        6. Write the sentences above
        7. Already, yet, just
        8. The Thank You Letter
        9. Find synonyms in the text
        10. Verbs whith particle
        11. Find correct sentence in each pair
        12. Present Perfect or Past Simple tense
        13. Brainstorm_Classify the words into groups of four
        14. Making Arrangements on the Phone
        15. A student of English
        16. Fill in the gaps
        17. Write down the correct preposition
        18. Now translate the above sentences
        19. Write five sentences in the present perfect
        20. Complete the sentences
        21. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 5
      6. Past Continuous, uso del Past simple y del Past Continuous
        1. Vocabulario relacionado con el tema de la delincuencia
        2. La diferencia entre steal y rob
        3. The past continuous tense
        4. Las expresiones de cantidad
        5. An investigation
        6. Vocabulary_You will hear these words
        7. The police are interviewing Ákis
        8. Say whether the statements are true or false
        9. Now fill in the blanks
        10. Getting back to work
        11. Grammar practice_Vocabulary practice
        12. Grammar Box_Quantifiers
        13. Grammar practice_past simple or past continuous
        14. Read the text again and answer the questions
        15. Grammar practice_Vocabulary practice
        16. Choose the correct form of the verb
        17. From the previous exercise find an example for the following
        18. Grammar practice_Writing
        19. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 6
      7. Forma de futuro will, going to, present continuous y las question tags
        1. Las diferentes formas de ofrecer y pedir ayuda
        2. Los sufijos para crear nuevo vocabulario
        3. Going to
        4. Will
        5. The Present Continuous Tense
        6. Question Tags
        7. A Trip To Sydney
        8. Vocabulary practice
        9. Watch the video and answer the questions
        10. TRUE or FALSE
        11. Complete the following sentences
        12. Watch the video and read the script
        13. Grammar
        14. Listening T37
        15. Language in use
        16. Making arrangements
        17. Grammar practice
        18. Now check your answers
        19. Grammar Box. The Future
        20. Self Evaluation Exercises
        21. Vocabulary practice
        22. Writing
        23. Complete the conversation
        24. Vocabulary practice
        25. Reading_Look at the diary
        26. Read the planning
        27. Circle the right option
        28. Now translate the above sentences
        29. Finish each statement with a question tag
        30. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 7
      8. Oraciones condicionales
        1. Vocabulariol del sector hotelero
        2. Las oraciones condicionales
        3. The Business Lunch
        4. Vocabulary practice
        5. Comprehension
        6. Watch the video and answer the questions
        7. Complete the following sentences
        8. What type of conditional sentences are they
        9. Comprehension
        10. Watch the video and finish the sentences
        11. Grammar practice
        12. Listening T38
        13. Watch the video and then read the script
        14. Vocabulary practice
        15. Supply the correct verb from the box
        16. Match the following descriptions
        17. Language in use
        18. Rewrite the following sentences
        19. Find and correct the mistake
        20. Finish each sentence in a suitable way
        21. Complete the dialogue
        22. Answer the following questions
        23. Put the verbs in the correct form
        24. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 8
      9. Past Perfect y Reported speech
        1. The Past Perfect Tense
        2. Reported speech
        3. Formas interrogativas en el estilo indirecto
        4. Reporting back
        5. Watch the video and complete the sentences
        6. Listening T39
        7. Vocabulary
        8. Grammar_Reading
        9. Grammar
        10. Report the following statements and questions
        11. Past simple, past perfect or past continuous
        12. Writing
        13. Grammar practice
        14. Reading_Writing
        15. Read the following direct speech statements
        16. Grammar accuracy check
        17. Grammar practice
        18. Find one example of the following
        19. Grammar accuracy check
        20. Report the following sentences
        21. Circle the right option
        22. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 9
        23. Cuestionario: Cuestionario final
    • Inglés intermedio

      1. Revision of all verbal tenses, use of prepositions and question tags
        1. Vocabulary to do with housework
        2. What do you use to do the following jobs
        3. Complete the sentences with an appropriate verb
        4. Question tags
        5. Expressing agreement using so and neither
        6. Watch the video and fill in the spaces in the text
        7. Match the words or phrases to their meanings
        8. Read the E-mail Ian sends to his classmate Sarah
        9. Complete the sentences with the right prepositions
        10. Look at the following sentences from the text
        11. Look at the table and complete
        12. Fill in the gaps with the appropriate auxiliary verb
        13. Complete the sentences using the appropriate question tag
        14. Listen to the sentences again and pay close attention to the intonation
        15. Listen and repeat each sentence with the appropriate intonation
        16. Read the following short texts and guess the meanings of the words
        17. Complete the dialogue using the phrases from the box
        18. Fill in the gaps using one of the verbs in the box
        19. Choose the best form of the adjective
        20. Complete the following sentences
        21. Complete the following sentences with so or neither
        22. Fill in the gaps in these sentences
        23. Make the following phrases into questions by adding a question tag
        24. Put the following into reported speech
        25. Put the verbs given in the correct form in these conditional sentences
        26. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 1
      2. Present Perfect, Prefixes and adjective order
        1. Decide which material the items in the following phrases are made of
        2. Complete the sentences with the appropriate adjective
        3. Select the correct option in the following sentences
        4. Adjective order
        5. Present Perfect Simple or Present Perfect Continuous
        6. Watch the video and complete the sentences
        7. Watch the video again and read the script to check your answers
        8. Grammar Help Box
        9. Complete the following sentences using the following words
        10. Complete putting the verbs in the box in the appropriate tense
        11. Reading. Personality adjectives
        12. Form the opposite of many adjectives using prefixes
        13. Read the text and answer the questions
        14. Find words and expressions in the text that mean
        15. Read the situation and then write two sentences
        16. Fill the gaps using the verb given
        17. Complete the following sentences with one of the adjectives from the box
        18. Decide the correct order in which the events happened
        19. Find words in the text which mean the following
        20. Put the adjectives in brackets in the correct position
        21. Read each sentence and ask him a question
        22. Add a prefix to create a word which means the opposite to the adjective given
        23. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 2
      3. Modal verbs of obligation, must or have to and other model forms
        1. Fears and phobias
        2. Match up the correct phases
        3. Such and So
        4. Must and have to
        5. Watch the video
        6. Match the modal verbs with one of the descriptions
        7. Use must or have to to fill the gaps
        8. Listen to the following people talking about their obligations at work
        9. Find words and expressions in the text which mean
        10. Find the phrasal verbs which mean
        11. Put the following sentences in the correct order
        12. The history of Chinese food in Britain
        13. Decide whether the following sentencese
        14. Find words in the text that mean the following
        15. Complete the following with the correct forms
        16. Complete each sentences using a phrasal verb
        17. Complete the sentences using the correct form
        18. Complete the gaps in the following text
        19. Complete the sentences with such or so as appropriate
        20. Complete the sentences
        21. Complete each sentence with a suitable ending
        22. Complete the texts then say what each job is
        23. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 3
      4. First conditional and future forms
        1. Imagine you are being interviewed for a job
        2. Decide if the following are good or bad pieces of advice
        3. Study the following table and complete it
        4. Use of the article the with Geographical names
        5. Grammar Help Box. The First Conditional
        6. Watch the video and read the script
        7. Correct the sentences using the words in the box
        8. Complete the following recipe with these cooking verbs
        9. Put one of the following verbs in each space
        10. Match the words and phrases in column A with their meaning in column B
        11. Read and listen the conversation
        12. Listen again and answer the following questions
        13. Grammar Help Box
        14. Complete the sentences below with who, that or which
        15. Combine the information and make the sentences into a relative clause
        16. This is the article about the Great Barrier Reef that Sarah is reading
        17. Answer the following questions
        18. Use words from the reading to complete the following sentences
        19. Put the verb in the correct form using will, going to
        20. Match the sentences with the descriptions given
        21. Fill in the spaces in the following sentences
        22. Read the following text
        23. Decide if the statements are true or false
        24. Decide whether the sentences are right or wrong grammatically
        25. Complete the following sentences
        26. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 4
      5. Past Perfect Simple versus Past Perfect Continuous and uses of get
        1. Complete the text below with the words
        2. Uses of Get I
        3. Uses of Get II
        4. Past Perfect Simple vs. Past Perfect Continuous
        5. Watch the video and read the script
        6. Answer the following questions
        7. Use the verb to be or one of the following verbs
        8. Read the following text
        9. Answer the questions about the text
        10. Match the underlined words in the text with the following definitions
        11. Put the words in the box in the correct places in the text
        12. Put the verbs in the correct form in the sentences below
        13. Look at the following sets of words
        14. Listen to the following words and select the word you hear
        15. Complete the sentences in the past perfect using the verbs given
        16. Complete the sentences
        17. Complete the sentences using the appropriate word from the list
        18. Complete the sentences with an suitable form of the word given
        19. Match the verbs below to the correct definition
        20. Choose the best form of the verbs between brackets in the text below
        21. Complete the phrases using the present perfect
        22. Write six sentences in the same style
        23. Read the situations and then completed the sentences
        24. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 5
      6. Second Conditional, in case, as long as, unless, provided and providing
        1. What is the name of these machines
        2. Complete the text using the words given in the box
        3. Compound adjectives
        4. The Second Conditional
        5. Watch the video and read the text
        6. Complete these sentences from the video
        7. Study Notes
        8. Choose the most suitable tense
        9. In case, as long as, unless, provided and providing
        10. Complete the sentences
        11. Listen and answer the questions
        12. Now listen, read the text and check your answers
        13. Find words in the text which mean
        14. Guess the meanings of the words from their context
        15. Match the verbs with their definitions
        16. Complete the sentences putting the verbs given in their correct form
        17. Match the two halves of the sentences
        18. Complete the sentences using in case - provided - unless
        19. Use the verbs in the box to complete the following sentence
        20. Complete the sentences with the correct form of the word given
        21. Complete the sentences with the compound adjectives in the box
        22. Complete the sentences using the second conditional
        23. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 6
      7. Modal verbs of Probability and Make versus do
        1. Use words from the box to complete the descriptions
        2. Modal verbs of probability
        3. Make and Do
        4. Fill in the spaces
        5. Fill in the spaces
        6. Watch the video and say if the sentences are true or false
        7. Watch the video read the script and fill in the blanks
        8. Pronunciation of the Past tense of regular verbs
        9. Put the verbs in the correct column
        10. Listen and answer the following questions
        11. Listen to the people again and read the scripts
        12. Fill in the spaces using words and phrases from the text
        13. Match what the doctor says with the correct illness or problem
        14. Choose the incorrect option in the following lists
        15. Complete the sentences
        16. Complete the sentences with the correct form
        17. Complete the sentences
        18. Complete the sentences with one suitable word
        19. Write sentences to explain each situation
        20. Decide if the following actions need Make or Do
        21. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 7
      8. Reported Speech, Reported questions, indirect questions and phrasal verbs with up
        1. Complete the sentences using words from the box
        2. Phrasal verbs with up
        3. Reported Speech
        4. Watch the video and read the script
        5. Change the sentences below into reported speech
        6. Choose one of these sentences to complete each of the sentences below using reported speech
        7. Rewrite the following questions into reported or indirect
        8. Read the texts then try and guess which country they refer to
        9. Put one word in each of the spaces to form compound nouns
        10. Listen to these messages and complete the notes below
        11. Put the following sentences into reported speech
        12. Which of these verbs can be used to complete the sentences below
        13. Phrasal verbs with up
        14. Complete the sentences with words you have learnt in this unit
        15. Match the verbs from the list with the definitions
        16. Complete the sentences with the correct form of the given verb
        17. Put the following into reported speech
        18. Make a new sentence from the first question
        19. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 8
      9. Revision of tenses phrasal verbs with out
        1. Choose the most appropriate word in the following sentences
        2. Phrasal verbs with out
        3. Watch the video and decide whether the following statements are true or false
        4. Watch the video again and read the script
        5. Find words in the text which mean
        6. Find in the text the phrasal verbs which mean the following
        7. Fill in the missing forms of the verb EAT in the table below
        8. Can you remember the following verbs
        9. Correct the mistakes in the following sentences
        10. Read the text below
        11. Find words in the text that mean
        12. Answer the following questions
        13. Put one of the following verbs in each space
        14. Listen to part one of the listening
        15. Listen to part two of the listening
        16. Choose the correct form of the verbs between brackets
        17. Read the text and decide if the statements are true or false
        18. Select the best option given in the following sentences
        19. Choose the correct form of the verbs
        20. Complete the following sentences with a verb from the list
        21. Select the best option
        22. Give some advice for the following problems
        23. Rewrite these sentences using the correct form
        24. Make each sentence into a question by adding the correct tag
        25. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 9
        26. Cuestionario: Cuestionario final
    • Inglés avanzado

      1. Revision of level 3 grammar
        1. Vocabulary to do with prisons and punishment
        2. Complete the text by choosing the best option
        3. Match each of the following criminals with the crime they commit
        4. Complete the following sentences
        5. Expressing probability, possibility, certainty - Present and Future
        6. Expressing probability, possibility, certainty - Past
        7. Complete the sentences
        8. Purpose using - so that
        9. Watch the video and answer the questions
        10. Watch the video, read the script and fill in the gaps
        11. Read the letter and correct the mistakes
        12. Listen and fill in the missing information
        13. Check your answers
        14. Fill in the gaps with the appropriate verb
        15. Choose the correct adjective
        16. Fill in the gaps with the correct word
        17. Match sentences to the correct response
        18. Rewrite the sentences using the correct form
        19. Choose the correct verb
        20. Rewrite part A of the text below in reported speech
        21. Rewrite part B of the text below in reported speech
        22. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 1
      2. The passive, adjectives with numbers, plural expressions with singular verbs
        1. Vocabulary for food containers and packaging
        2. Adjectives with numbers
        3. Grammar Help Box - The Passive
        4. Grammar Help Box
        5. The Passive
        6. Watch the video and complete the script using passives
        7. Match the following passives with the appropriate tense
        8. Complete the text using the passive form of the verbs in brackets
        9. Read the following article
        10. Answer the following questions
        11. Look at the following sentences and change them into passive voice
        12. Look at the list of sounds and match each of them with an item
        13. Choose the correct form of the verb, active or passive
        14. Theatre vocabulary. Put the correct word in the gap
        15. Rewrite the following active sentences in their passive form
        16. A new airport is under construction in your town
        17. Fill in the gaps with a suitable word
        18. Choose the correct preposition to complete the phrasal verb
        19. Rewrite the following text using the passive voicee
        20. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 2
      3. Defining and Non-defining Relative Clauses and all and whole
        1. Complete the sentences
        2. Complete the postcard with the words from the list
        3. Relative clauses
        4. All and whole
        5. Grammar Help Box - Relative clauses
        6. Watch the video then read the script
        7. Read the text below and add the relative clauses
        8. Find words in the text for the following
        9. Listen to the questions and choose the correct answer
        10. Talking About Feelings
        11. Fill in the gap with the correct relative pronoun
        12. Fill in the gap with the correct relative pronoun
        13. Select the correct word to complete the expression
        14. Add commas where necessary
        15. Fill in the gaps with an appropriate adjective
        16. Put the words in brackets in their correct forms
        17. Change the non-defining relative clauses into defining
        18. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 3
      4. Verbs followed by gerunds or infinitives, like, as and own
        1. Match these words to the definitions
        2. Do you know the following
        3. Like and as
        4. Own - my own, on my own
        5. Put the interview below in the correct order
        6. Grammar Help Box
        7. Use gerunds or infinitives of the verbs
        8. Put the following verbs in the correct box
        9. Read the following article and fill in the spaces
        10. Listen and complete the sentences with gerunds or infinitives
        11. Look at the following proverbs
        12. Gerund or infinitive. Choose the correct word
        13. Put the correct word in the gap
        14. Choose the correct meaning of each sentence
        15. Fill in the gap with the correct verb in gerund or infinitive form
        16. Put the correct adverb in the gap
        17. Fill in the gaps with the correct word(s)
        18. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 4
      5. Phrasal verbs
        1. Match the parts of the house
        2. Where would you normally find these household items
        3. Match the definitions with the type of house
        4. On time - in time
        5. Vocabulary
        6. Grammar Help Box
        7. Watch the video then read the script
        8. Complete these sentences from the video using phrasal verbs
        9. Look at these phrasal verbs which featured in the video
        10. Rewrite the following sentences using phrasal verbs and pronouns
        11. Read the text, find the mistakes and remove them
        12. Listening T5
        13. Read the scripts to check your answers
        14. Replace the euphemisms with words from the box
        15. Phrasal verbs
        16. Fill in the gap with the correct particle from the box
        17. Fill in the gap with the correct form of the phrasal verb get ready
        18. Put the time expressions next to their meanings
        19. Match the correct expression from the box with its meaning in brackets
        20. Choose the correct phrasal verb
        21. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 5
      6. Future perfect, future continuous, future forms
        1. Choose words from the box to complete the sentences below
        2. Match the following definitions to the correct words
        3. Would you expect to find the following in a street in a normal town centre
        4. Future Continuous and Future Perfect
        5. Watch the video and read the script
        6. Complete the following sentences from the video
        7. Read this text about Sharon
        8. Listen and choose the correct answer
        9. Listen, read the script and check your answers
        10. Choose the correct tense, Future Continuous or Future Perfect
        11. Put the verb in the correct form
        12. Match the opposites
        13. Fill in the gap with an appropriate word
        14. Choose the correct phrasal verb
        15. Fill in the gap with the correct preposition
        16. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 6
      7. Third conditional, introducing and expressing Conditionals, mixed conditionals and a different use of would
        1. Put the fields listed in the box under the correct heading
        2. Match the words with the definitions
        3. Use words from the box to complete the sentences
        4. Third Conditional Review
        5. A different use of would
        6. Vocabulary
        7. Watch the video and read the script
        8. Complete the following conditional sentences from the video
        9. Grammar Help Box
        10. Read the text below and complete it with the following words
        11. Complete the following sentences about Mark
        12. You will hear five people talking about things that they regret
        13. Listen again, read the script and check your answers
        14. Match each item with the corresponding state and a short sentence
        15. Choose the correct phrase to complete the sentence
        16. Choose the correct tense
        17. Fill in the gap with the correct word
        18. Complete the sentences with the correct modal verbs
        19. Choose the correct words to fill in the gaps
        20. Fill in the gap with an appropriate modal verb
        21. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 7
      8. Have or get something done, order of adjectives, Past tense and embedded questions
        1. Complete the following questionnaire
        2. Vocabulary
        3. Past tenses used for distancing
        4. Embedded questions
        5. To have - get something done
        6. Decide whether the following statements are true or false
        7. Read the script and check your answers
        8. Grammar Help Box
        9. Put the following adjectives in an appropriate order
        10. Complete the text with the correct word
        11. Answer the questions about the text
        12. Listen to these six people talking about different objects
        13. Read the script and check your answers
        14. Choose the correct past participle
        15. Rewrite the sentences using the given word
        16. Put the adjectives in the correct position
        17. Fill in the gaps with the correct particles
        18. Add a letter to make the correct word
        19. Fill in the gaps with an appropriate word
        20. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 8
      9. Relative clauses, wish and some other uses of rather
        1. Match the correct definitions to these idiomatic expressions
        2. Complete the sentences below with the words from the box
        3. I wish - if only I - I’d rather
        4. Grammar
        5. Some other uses of rather
        6. Watch the video and read the script
        7. Watch the video again and complete the following sentences
        8. Put the verbs in the correct form
        9. Say whether these statements are true or false
        10. Complete this text by putting these relative clauses in the correct place
        11. Listen and complete these sentences
        12. Listen again and check your answers
        13. A collection of strange and silly English words
        14. Choose the correct form of the verb
        15. Rewrite the following sentences using the given word
        16. Choose the correct word
        17. Write ten words that match these definitions
        18. Choose the correct phrasal verb
        19. Fill in the gaps with a suitable word or words
        20. Cuestionario: Objetivos didácticos_Unit 9
        21. Cuestionario: Cuestionario final

29/04/2019

Muchísima gracias por todo

GES FORMACIÓN todo perfecto y profesional. Fue placer estar con vosotros. Muchísima gracias por todo.

29/03/2019

Muy bueno

Una amiga me recomendó la empresa y no me hacía mucha gracia lo de que fuera online, pero al final acabé realizando un curso y no me arrepiento. Estoy muy contenta con la elección que tomé, se lo recomiendo a todo el mundo.

28/03/2019

Repetiré

Acabo de terminar el curso y estoy muy contenta, el material muy completo y los tutores muy atentos la verdad. Me estoy replanteando realizar otro curso.

19/11/2018

Muy útil y muy atentos

Me fue muy útil y cómodo estudiar a distancia con Ges Formación ya que pude realizarlos en mis horas libres. Siempre fueron muy atentos y cada pregunta o duda que tuve respondieron con rapidez.

07/11/2018

¡Todo excelente!

¡Todo excelente!

01/10/2018

Muy detallado

He acabado el curso de recepcionista de hotel. Todo muy detallado, un buen temario. Cada vez que he preguntado algo siempre han dado con ellos. Además de tener tiempo, si trabajas u haces otra cosa diferente, te dan un tiempo genial para terminarlo.Para mí lo mejor es el curso de inglés, además me han regalado.Muchas gracias por todo Ges Formación.

01/10/2018

Recomiendo a 100%

Acabei agora o curso de Recepcionista de Hotel, fiz em sistema online de Portugal, e mesmo assim não houve entrave nenhum. Sei falar e escrever espanhol, mas pensei que poderia ser mais difícil de fazer visto estar aqui. No entanto, la relación calidad precio esta muy bien y a la hora de consultar dudas me han sido resueltas rapidamente y de fuerma eficaz. Recomiendo a 100% !! Toda la gente fue muy simpatica conmigo y me han ayudado en todo! La información dada en las clases es muy completa, clara y explícita!Volveré a hacer otro curso así que sea posible. Muchas gracias y beijinhos de Vila Real, Portugal

01/10/2018

Gracias

Acabo de finalizar el curso de recepcionista con la ayuda de Ges formación!Gracias a vuestra profesionalidad y amabilidad!

18/09/2018

Experiencia muy buen.haría otro curso.

20/08/2018

Me ha gustado esta experiencia, el curso perfecto

27/04/2018

Buen curso

Me ha gustado mucho porque estaba bien organizado y ayudaba al estudio.

15/04/2018

100% recomendable

Finalicé el curso y la experiencia ha sido muy positiva. La materia está perfectamente seleccionada y adecuada. Muy conforme con los resultados. 100% RECOMENDABLE.

04/04/2018

Me ha gustado mucho

El temario ha sido cómodo de estudiar y el precio ha sido muy bueno. Además la tutora ha estado muy pendiente en todo momento.

08/03/2018

Muy favorable con el curso en su totalidad

08/03/2018

El temario a estado bien indicado y organizado. Aprendes mucho y en poco tiempo. Muy bien todo!

26/04/2017

Curso de recepcionista

El curso a estado bastante bien, en general muy bien organizado que te ayuda a la ves tener bastante facilidad en estuidar.

12/04/2017

contento

acabo de finalizar el curso de recepción de hoteles y ha sido muy satisfactorio la relación calidad y precio de la formacion on-line, la formación es bastante buena y gran variedad de cursos

06/03/2017

Opinión

El curso me ha parecido estupendo, enseña los puntos más importantes de recepción, me ha parecido fácil y sencillo. Lo recomiendo.

21/02/2017

un buen curso

Ha sido un curso muy entretenido, me ha gustado mucho y me ha permitido ampliar mis posibilidades de trabajo. gracias...

30/03/2016

curso terminado!

un curso estupendo y las practicas muy utiles

 ¿Has sido alumno/a? Envía ahora tu valoración

Enseñanza no oficial y no conducente a la obtención de un título con carácter oficial o certificado de profesionalidad salvo por vías de acreditación de competencias profesionales.

Las cookies nos permiten ofrecerte un mejor servicio. Al seguir navegando en el sitio, aceptas el uso que hacemos de ellas. Más información.